niedziela, 30 września 2012

Jak grzyby po deszczu....;)

Witam w to słodko- leniwe niedzielne popołudnie....:) W końcu, po ponad 24 godzinach deszczu wyszło słońce i przywróciło mi ochotę do życia. Obejrzałam więc po raz  n-ty z kolei "Misia" i potem zabrałam się powolutku do pracy.
Deszcz poddał mi pomysł na grzybka. Tak, grzybka szydełkowego. Postanowiłam, że będzie to muchomor czerwony, poszukałam tutoriala i oto jest! Spójrzcie na fotki, osobiście, jestem z niego bardzo zadowolona.
Na pewno posłuży mojej mamie za część jesiennej wystawki w bibliotece:)
Pod zdjęciami umiesczam link do tutoriala po angielsku.
Pozdrawiam serdecznie:)






















Tutaj instrukcja wykonania muchomorka:

http://orangeflowerpatterns.blogspot.com.es/2008/08/crocheted-mushroom-version-2.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz