poniedziałek, 10 września 2012

Znowu mi się osowiało...

Witam wszystkich serdecznie:)
Chciałam Wam się pożalić, że znowu osowiałam. Cały weekend spędziłam w domu i tak jakoś mi się zdarzyło, że znowu dopadły mnie te ptaszydła. Nagle zaczęły wychodzić z pod szydełka i już nie mogłam nic z tym zrobić..
Poddałam się zatem i oto jest, Sowia Rodzinka Wielodzietna:)
Rzućcie na nie okiem, jeśli macie ochotę. Można też zamawiać, jeśli komuś przypadną do gustu takie sowie broszki...

Buziaki!!!









2 komentarze:

  1. Śliczne sówki :) a cóż to za włóczkę posiadasz, jakieś inne motki? Pozdrawiam
    Usuń weryfikację, bo utrudnia pisanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Asiu:)
    Włóczka, której używam to ELIAN Klasik 3,5mm. Jest dość dobra, aczkolwiek niektóre się kosmacą.
    Co do weryfikacji, jeśli chodzi o coś, co się nazywa "weryfikacja obrazkowa" to już ją wyłączyłam:)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń